Tattoo.

Idag har minst sagt varit en händelserik dag! Upp tidigt, regnpromenad (morr) till bussen och vidare mot Mora.
Mötte där upp Natali och så beställde vi tatueringstid! Iih, lite pirrigt är det! Det enda jag tänker på är att det ska sitta där hela livet, smärtan oroar jag mig desto mindre för. No pain, no gain, tänker jag. MEN, jag oroar mig egentligen inte för någonting, för det känns så förbannat rätt! Säger inte när tiden är utan lägger nog upp en bild när allt är klart istället :)

Sen vidare hem, köpte superbra schampo och balsam för mitt röda hår på frisörsalongen.
Efter det var det bara att pila iväg till körskolan för ytterliggare en lektion. Och imorgon kommer nästa!
Nu har jag precis tränat och tänkte hoppa in i duschen, sen ska jag läsa lite teori innan jag lägger mig, klockan ringer jobbigt tidigt imorgon..

Puss på er!






Bilderna är från
weheartit och har ingenting med min tatuering att göra.

Kommentarer
Skrivet av: anilorak

sv: okej, samma här :)

måste bara säga att jag verkligen älskar din header! SÅ himla fin!

Skrivet av: Johanna Öberg

spännande med tatuering:D

åh håller du också på att plugga körkort? hur går det?:)

ja min dag har varit bra, hade körlektion också och sen jobbat:) du då? kram

2012-03-26 @ 21:59:38
URL: http://asiwantit.blogg.se/
Skrivet av: NELLY

Åh shit vad spännande med tatueringen! Vad ska det stå? :)

2012-03-28 @ 00:30:27
URL: http://nnahlbom.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback