Today I feel like..

...staying in bed all day :)
Har redan gått upp och tränat innan frukosten, men sen kände jag bara att jag är för trött för allt idag. Jag har hållt igång helat tiden nu, haft en massa bollar i luften och hållit mig sysselsatt hela tiden. Men idag tänker jag bara slappa, ligga i sängen och kolla på tv. Ikväll är mamma på bio i Borlänge så jag blir lite "barnvakt" till lillebror, vi ska käka pizza och ha filmkväll, helt utan dåligt samvete. :) SÅ, firar jag internationella kvinnodagen.

Skippar min dagliga powerwalk idag också, vad hände med vårvädret liksom? Är så trött på snön, snöar det imorgon också stannar jag inne och tränar pilates istället.


Min lillebror, som jag ska spendera quality-time med ikväll!

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback