Andningspaus.







Helgen upptogs av packning och åter packning. Nu händer det verkligen grejer, om bara två veckor lämnar vi det här fantastiska huset (med den fantastiska utsiken) för ett annat ställe. Som förmodligen blir bättre, men jag vill inte riktigt släppa taget än.

I måndags var jag kattvakt åt lilla dunbollen på sista bilden, Jack! Grannen hade ju katt tidigare som jag tog hand om ofta, Hobbe. Men han gick tragiskt bort för några månader sedan och nu har de köpt sig en ny. Jätteliten och hur gosig som helst!

Idag fick jag dubbel körlektion som gick långt över förväntan, likså gjorde datatesterna som jag ägnade mig åt efteråt. Körkortet är nog inte alltför långt borta nu.. :)

Kommentarer
Skrivet av: Sevve-The sweetest bitch you've ever met

hej bästa läsare+mina nya! Sedan igår så har jag fått över 1000+ läsare och alla hatar mig pågrund utav mitt arga inlägg till en tjej, men jag bryr mig inte! Jag vill göra något för er, så säg vad ni vill ha med på bloggen tex dagens blogg, tävlingar etc. HJÄLP!!!

Skrivet av: Johanna Öberg

halloj! det var länge sen nu:) hur mår du nuförtiden? och hur går det med körkortet?:) kram

2012-05-24 @ 13:17:59
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback