Söndagsteve och så vidare.

Nu har det varit väldigt tyst ett tag igen. Jag har hittat andra kanaler, bland annat Pinterest, där jag istället fått utlopp för min kreativitet. Men nu kände jag för att skriva igen. Det slår ofta till när jag är liiite bakis. Vilket jag är idag, bara pyttelite. 

Söndagar har blivit något av en favoritdag. Så var det verkligen inte när jag var yngre, det kändes som en trött dag där man bara bävade inför måndagens plågor. Men nu är jag alltid ledig söndagar, vilket är värdefullt då jag jobbar rätt mycket lördagar. Så jag sover ut och äter lång frukost framför teven, och då är det TV3 som gäller. Royal Pains, Game of Crowns, Real girls kitchen och sedan en romcom kl 14. Varje söndag. Effortless entertaining at its best. Och varje kväll blir det söndagsmiddag hos mamma, följt av kvällens avsnitt av Death in Paradise. 

För några veckor sedan gjorde jag högskoleprovet förresten! Det kändes oerhört bra, och jag har nu sökt de utbildningar jag är sugen på inför hösten. Imorgon (!) får jag veta resultatet på provet, och i början av sommaren kommer första svaret på antagningen. Jag håller alla mina tummar för ett helt nytt spår i livet nu. 




Var i Danmark en sväng förra lördagen också! 👆 Mycket mysigt. 

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback