Hektiskt dygn !

Minst sagt !
Igår var jag äntligen till skolan igen, kändes bra med tanke på hur länge jag varit hemma...
Hade sista lektionerna för terminen, sen åkte jag till Rättvik och medverkade i Wrong Channels & Bilda's projekt "Plug-In Girls Only", en slags tjejkväll där vi fick spela en massa låtar, snacka med tjejer som vill spela i band, lyssna på Mia Mästerbo från Mimikry som kom med råd & tips och bli intervjuade av DD ! :D
Verkligen jättekul :)

Tjejkvällen var slut vid 9, då åkte jag direkt till Leksand på ES2-mys !
(Årlig tradition för andra året i rad, natten innan volleybollturneringen).
Vi hade snöbollskrig, gjorde snögubbar på våran favoritlärares tomt, lekte lekar & tittade på Grease.
Försökte sova vid 2, men då spelade dom trummor på nedervåningen.
Somnade till slut vid 4, vaknade runt 9.

Åt frukost, gjorde mig iordning och åkte med några klasskompisar tillbaka till skolan, kollade lite på volleybollturneringen (deltog inte i år) och åkte sen vidare till Borlänge med Martina & Maja.
Handlade en massa julklappar (äntligen!) och åt jättegott på Taco Bar.
Sen kom även
Erran dit vid 4-snåret, och vi tog en glass & fortsatte shoppingturen.
Efter det bar det iväg hem till hennes pojkvän där hon hämtade sina grejer, och sen en jobbig, blåsig promenad med två tunga väskor och en massa påsar till tåget som vi PRECIS hann med !

Har nu precis ätit middag med min kära moder & ska bara ta en dusch innan jag lägger mig, är verkligen såå sjukt trött !
Är verkligen inte van vid att sova borta under skoldagar, speciellt inte med så mycket folk, så jag känner mig helt slut.
Som sagt, hektiskt dygn, men jävligt kul ! :)

OCH, när jag loggar in på bloggen märker jag att sötaste Karrow har gjort en illustration av mig, kolla vad duktig hon är :D

Blev så glad, verkligen snyggt gjort :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, hörs imorn !

Kommentarer
Skrivet av: sofia

okej, ja men då drar jag dit till nio ungefär :D

ses imorgon :D

Skrivet av: Marielle

Ja, Det är ganska bra här, förutom att jag har skitont i halsen :/ Sitter här med killarna och spelar guitarhero och har det mys hemma hos Oskar:) dd?



fin illustration förresten:D

2008-12-18 @ 22:30:35
URL: http://mariellep.blogg.se/
Skrivet av: Karrow

Åh, vilken rolig dag, du! :D Intervjuade av DD? Finns intervjun att läsa någonstans? :)



Svar: Varsågod och tack själv! :D <3

Kul att du gillade den! ^^



Haha, gött! ;) Låter som du haft det trevligt då? :)



Tack, tyvärr har jag ont i huvudet idag..igen. :/



Idag har jag inte hunnit göra så mycket, och igår blev det prov i svenska b... :O



ha det bra!

kram

2008-12-19 @ 09:30:54
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Skrivet av: Linnea

shit, du är verkligen duktig på att designa bloggar! Hade devote innen, där är det jätte enkelt men på blogg.se förstår jag ingenting av alla siffror, hel knäppt. Hjälper du bara kompisar eller andra med :)? skulle du inte kunna ha något inlägg som förklarar hur man gör eller något.



Puss

2008-12-19 @ 13:44:43
URL: http://laprincesa.devote.se
Skrivet av: Martina

Taco Bar is the shit!!:)

2008-12-20 @ 19:21:56
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback