Midnight thoughts.

God kväll/natt bloggen !
Nu har jag precis gjort mig iordning för att sova, filmkvällen med Erran var trevlig as usual, filmerna var galna och vi hade ett bra serious talk efterråt, lyckad kväll :)
Är fortfarande lite sådär smått nyfiken på hur banden var på Brandmannen i Leksand, känner till lite folk från 2 av banden & vet att de är båda två väldigt bra.
Hoppas jag kan se dem en annan gång snart :)

Nu sitter jag här i mina mysbyxor och ett snobbenlinne, med håret helt uppsatt och sminket borttaget. Har käkat chips + dipp + choklad + pepsi hela kvällen men känner mig ändå fräsch, härligt.
Kanske beror på min & Ericas lilla smått tvångsmässiga språngmarsch på vägen hem från affären, haha, det var kul men rätt jobbigt ;)

Nya Glamour damp ner i brevlådan idag också, blev alldeles glad när jag såg det, hihi ^^
Så nu ska jag lägga mig & läsa, skönt att det är helg imorn !
Ha en fortsatt trevlig natt allihopa så hörs vi imorn !

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback