Hemma igen !

Åh, vilken underbar helg jag har haft :D
Gårdagen ägnades åt shopping, jag fyndade en snygg cardigan & vita knästrumpor medan min älskade morbror bjussade på ett par löjligt snygga jeans + minneskort till mobilen :D
Vi käkade lunch på
Bistro Berns och började hela dagen med en kaffe på ett mysigt café.

På kvällen hyrde vi Dumpad, förövrigt en helt grym film, och åt thaimat + drack lite vin.
Lyckad dag med andra ord !

Idag vaknade jag tidigt, gjorde mig iordning, sen vaknade Richard och gjorde jättegod frukost, bacon & eggs, innan vi åkte till Centralstation, tog en kaffe och jag satte mig på tåget.

Tåget, som till en början "bara" var 5 minuter försenat, men som sedan krånglade med loket och fick stanna för tågmöte x antal gånger, sen hade tydligen mitt tåg jag skulle åka med från Borlänge inte väntat så jag fick ta bussen istället, går då till bussterminalen bara för att upptäcka att det är en såndär buss som går genom HELA byarna -.-

Som tur var så träffade jag Sara, hon går ES3 och hade också stannat kvar i Stockholm, vi hade tydligen åkt med samma tåg.
Så vi satt på bussen & var bittra och sarkastiska, snackade om saker plus att vi fick oss ett gott skratt av några pantade fjortisar som placerat sig bakom oss. Haha, det var kul :)

Sen kom jag hem ca 2 timmar senare än förväntat, och har väl mest bara setat här & tagit det lugnt sen dess.
Har klätt på mig allt jag köpt i Stockholm för att mannekänga för mamma när hon kommer hem, haha.
Ikväll blir en lugn kväll med skumbad, familjemiddag, förhoppningsvis äppelkaka och tidig läggdags !
Hörs snart !


Halvkass bild från Askungen-föreställningen i fredags.

xoxo

Kommentarer
Skrivet av: Karrow

Gött! :) Bra att du hade en trevlig helg :)



Svar: Idag har jag handlat mat, gått en promenad och ska fixa lite med bloggen tänkte jag. :)

Själv?

Skrivet av: Karrow

Svar: Ah, okej. :) Skönt att vara hemma igen eller? :)

Vad händer ikväll?

2008-10-19 @ 18:39:57
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback