Torsdag

God Morgon !
Idag är jag ovanligt mycket i tid så jag kan mycket väl skriva lite här.
Har precis plattat håret, ska låta det svalna av osv. innan jag fixar det sista.
Ikväll blire rep, först hoppas jag att jag ska hinna städa här i rummet, känns som att vi kommer få mycket folk på besök nu i helgen tack vare
rättviks marknad, så då vill man ju gärna ha det lite snygg & prydligt.

Imorgon har vi spelning på Ungdomens Hus kl. 18.00 !
Det ska bli kul, hoppas allt går bra :)
Och jag hoppas att alla blir så pass säkra på nya låten att vi kan ha premiär för den då !
Hihi, vore verkligen kul :)

Men nu måste jag fortsätta min morgonrutin, kanske skriver i skolan, annars när jag kommer hem :)


Mina kära bandkompisar :) Fr. v: Anna, Sandra Carro <3

xoxo

Kommentarer
Skrivet av: Martina

Vem är det som sjunger?


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback