Still stuck at home...

Godmorgon !
Jaaag har precis vaknat.. :(
För mitt halsont håller i sig, den jäveln, och jag låg vaken och vred mig i feber inatt. Inte kul, jag hade hoppats på att få åka till skolan idag... Oh well, får väl göra det bästa av situationen helt enkelt ^^

Egentligen vaknade jag vid 6-tiden, låg & drog mig till 7 och sen gick jag upp och åt frukost innan jag gick och la mig igen.
Jag drömde världens konstigaste dröm !
Jag, några ur klassen och nån mer höll på att dra saker över en tågräls som gick genom skogen och mynnade ut i en stor väg, jag kommer inte ihåg exakt vad vi gjorde men jag kommer ihåg att jag nästan blev överkörd för var 30:e sekund kom ett tåg så då var man tvungen att göra klart sitt arbete jättefort !
Sen efterråt blev stämningen jätteknäpp, helt plötsligt satt vi i någon stuga med nån mördare, i nästa sekund var jag i en klädaffär med Erran och hon snackade om att hon hade pratat med min mormor på msn. (??!)
Och sen krympte affären och allt i den till ett gruskorn för jorden gick under.


Alltså, det är nåt fel på mig fortfarande för annars skulle jag inte drömma så konstigt x)
Nu ska jag dock fixa lite lunch, korv med bröd coming up !


(Oj, vad självmordisk bilden ser ut xD )

See you later !
xoxo ♥

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback