Tisdag

Tjohej bloggen !
Har precis kommit hem från skolan, ska snart sätta i mig en pan-pizza och sen ut på Rättvik för att:
- byta mina trasiga örhängen som jag köpte förra måndagen
- köpa frimärken så jag kan returnera ett paket som jag inte vill ha
- lämna tillbaka en försenad bok på bibblan
+ att jag måste ringa återbud till min frisör när jag kommer hem.

Hektiskt liv, minst sagt ;)
Skämt åsido, kvällen kommer ägnas mycket till att packa, imorgon bär det av till Stockholm och på torsdag, vidare till Gotland !
Åh vad jag längtat efter det här, kommer minst sagt bli kul ! :)

Men nu kom jag precis på att jag även har en uppsats i religion att skriva, Meningen Med Livet rättare sagt...
Så det blir nog inte så mycket dator ikväll ;)


UPPSATS-TIME ;)

Kommentarer
Skrivet av: stina

men det var ju ingen uppsats vi skulle skriva! :P bara lite kort vad är meningen men livet :P kram

2008-09-05 @ 20:48:20

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback