Hemma & dödstrött.

Hej bloggen !
Nu är jag hemma igen, har varit i Gävle sen igår och i fredags var Martina här.
Jag har verkligen haft en toppenhelg och känner mig alldeles glad inombords (:
Men jag har bara sovit typ 3 timmar inatt, så jag är ganska jättetrött. Blir att sova väldigt tidigt ikväll, typ 9-10 nångång.

Veckan ser ganska bra ut, jag gillar ju mina måndagar, med Sceniskt musikprojekt, drama, lång håltimme och sånglektion + ensemble. De är rätt softa ändå, trots tidiga mornar. På tisdag ska vi spela på lunchkonserten vilket jag varit nervös för ända sedan förra gången det var tänkt att vi skulle spela, då blev det dock inget. Men nu känns det faktiskt helt lugnt att spela, ska mest bara bli kul :)
På tisdagkväll är det rep, på onsdag har jag eftermiddagen fri och slutar tidigt så jag funderar på en liten tripp till Kupolen, behöver nya hörlurar till min iPod bl.a.
Rep på torsdag, och sen äre ju faktiskt helg igen på fredag ;)

Nu ska jag läsa några bloggar och sen är det dags för middag.
Vi hörs ! :)


Oktober nångång.

Kommentarer
Skrivet av: Marielle

jadu, ingenting än så länge. Haha! Men det kommer nog efter ett tag;)


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback