Influensa och sömnsvårigheter

Det är inte lätt när det är svårt.
Jag känner mig alldeles förkyld överallt och kan ändå inte sova.
Dagen har ägnats åt läsning och mat, och slötitta lite på datorn & tvn.
Imorgon är det spelning och då måste jag verkligen bli frisk, det är ju liksom tävling.

Men det är skönt med helg ! Även fast min vecka har varit lite ofullständig när det gäller skolan, så är det fortfarande jobbigt att gå dit och prestera och räkna och skriva och tänka och känna pressen att alltid vara bäst.
Man överlever ju, men vem gillar inte helg? ;)

Nu har mamma gormat om sällskap till Let's Dance tillräckligt länge så jag ska joina henne, vi hörs !


Bäbistider var sköna tider (:

Kommentarer
Skrivet av: Denise

vad kul att du gillar dom :)

jag la mig faktiskt och läste lite igår så det var ett bra tips :)

hoppas du får en bra lördag :)

Skrivet av: Erica

Åh, vilken gullig bild :)

2009-02-09 @ 15:32:54
URL: http://eranerran.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback