Min helg i bilder !

Fredag 2/1-09:

Dagen inleddes med mysfika på Fricks tillsammans mina barndomsvänner, W-J & Lina, plus Linas pojkvän David. Jag & W-J på bild.

Därefter tog vi oss hem till Lina och spelade några omgångar biljard.

Focus... Riktigt kul, hoppas på repris väldigt snart !

Och ibland lyckas man med såna här bilder. Lägg märke till W-J som kastar kulan till mig.

Andra gånger är det lite svårare att lira biljard, tillexempel när ett överbelamrat bord står ivägen. Faan, bara en kula kvar ju ! Haha ;) (Tilläggas bör att jag förlorade varenda gång... Jag skyller på otur ;))

Efter ett tag kom sötaste Ida & hennes pojkvän Edde och joinade. Vi bytte julklappar och spelade några skrattfyllda omgångar biljard till.

Lördag 3/1-09

Happ, äntligen dags för studioinspelning ! Vi intog den kalla, mörka inspelningsstudion och var instängda tillsammans i 8 timmar. Resultatet? Coming soon ;)
(På bilden ska jag precis till att spela in mina grymma riff ! ;))

Kallt, mörkt, tidigt. Kul hade vi, och jag tog miljontals bilder. Mestadelen oseriösa, majoriteten på kolsyra (fråga inte).
Men ett par få kommer här i alla fall !

Söndag 4/1-09

Sista inspelningsdagen. Sandra knaprar kakor och jag är på hugget med kameran igen.

Anna spelar in sång. Var väldigt svårt att få bra bilder genom glasrutan när man inte kunde ha blixt, men den här blev i alla fall bäst :)

Kallt var det som sagt. Idag hade jag garderat mig och tog myströjan + en filt med mig. Sandra var nog glad att hon hade sina vantar.

Jag spelar in körstämma i Everything He Did. Som sagt, svårt att få bra bilder där.

Japp, det var alla bilder jag orkade redigera nu, kanske kommer upp flera sen ;)

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback