I party with my pain.

Jag har faktiskt inte lust att gå och lägga mig ikväll.
Trots att jag saknat min säng i flera dagar.
Men nu har jag ingen som helst lust att sova.
Jag sitter mest här, lyssnar på min nya P&L 09-spellista på iTunes och tänker tillbaka på en underbar festival.
Och tänker tillbaka på massa annat också, för den delen...
Orkar inte ens försöka förklara vad som försiggår i mitt huvud just nu.
Men om man säger såhär, man kan inte distrahera tankarna alltför länge.

Min kväll har känts konstig.
Åt pizza sent, lyssnat på random musik, Children of men visas på tv. Ingen sömn än så länge. Funderar på att dra igång nån mysig serie och bara slötitta hela natten.
Känns jävligt bekant det här.


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback