Uh.

Jag undrar.
Varför fick jag så djävulskt ont i magen bara poff sådär efter första lektionen?
Vart tog all min ork vägen?
Varför somnar min fot hela tiden?
Hur ska jag orka packa för att sova borta hos pappa inatt?
Varför är jag inte 18 än?

Åkte hem efter första lektionen, försökte mig på ett matsalsbesök men det spädde bara på det onda. Sjukt ont gjorde det, trodde jag skulle spy hela tiden. Som tur var gick det en buss ganska snart därefter hem, men den bussresan vara bara en enda stor pain.

Dessförinnan svullnade mitt öra/någon körtel i huvudet upp, i onsdags närmare bestämt, så jag har gått på antibiotika rätt länge, fram tills i förrgår mer exakt.

Nu ska jag kolla ännu mer på One Tree Hill och sedan packa. Pusshej!


Flufftäcke, dator och One Tree Hill. Life's sweet, right now.

Kommentarer
Skrivet av: Kamilla

Såg din kommentar hos NaztyBunny. Svin influensan är ju mer eller mindre bullcrap, likaså vaccinet. De har producerat vaccinet för att minska på världens population, dvs att de vill döda männsikor. Allt förklaras i detta videoklipp: http://www.youtube.com/watch?v=JpOB4xkpjgQ



Kvinnor och barn går ju först och är tydligen i riskzonen, ellerhur? Det är för att det är kvinnor som föder barn som kommer att komma till en ny generation. Barn är redan i en ny generation. Hajjar du?



Du borde även se zeitgeist-filmerna. Vi männsikor blir så hjärntvättade av nyheter att vi tror att allt vi ser och hör är sant. Och det är då dom har lyckats - de stora makt-svinen.

2009-11-27 @ 18:09:25
Skrivet av: Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän

Meh, blö! Stackare! :(

2009-12-02 @ 11:01:04
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback