Uttråkning har fått ett ansikte.

1. Tre ord varför du sist spydde?  Har ingen aning (senast var typ 2 år sedan vid frukostbordet helt utan anledning och jag känner verkligen att de enda som antecknar detta måste vara min läskiga fanclub. Förlåt!)

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Gick motvilligt upp ur sängen

3. Vad gjorde du för 30 min sen? Åt middag med mamma

4. Vad hände dig 1995? Jag fyllde 4? Kommer inte ihåg vidare detaljer av mitt 1995, finns kanske förklarliga skäl till det...

5. Vem fick dig att skratta senast? Min mobil. Den snabbstavade vitlöksarne i ett sms, när det skulle stå vitlöksbröd. Knas! 

7. Vilken färg är din hårborste? Svart & silvrig.

8. Vad köpte du sist? Badkläder tror jag! 

9. Vad fick du senast i present? Ett halsband med silvriga änglavingar av mormor på min namnsdag.

10. Vilken färg har din tröja?
Vit, en kul färg det där.

11. Var förvarar du dina pengar? I min plånbok. Har småslantar i en spargris jag fått av min bror, "Om du svär, stoppa pengar här" står det. Kallar det för min fikakassa eftersom att jag hatar att lägga "stora pengar" på kafeteriabesök.

12. Hur var vädret igår? Helt ok, vad jag kan minnas!

13. Vad ser du fram emot? Att presentera projektet för hela ES på torsdag, studioinspelning med proffs sön-mån-tis och nästa gång jag får träffa min Jonas!

14. Snarkar du? Ibland...

15. Vad är 15?
Ett tvåsiffrigt tal som får mig att tänka på tiden då jag var 15 och inte hade riktigt koll på allting. Men jag var nog ganska glad ändå.

17. Vill du klippa dig? Jag vill klippa av mina slitna, kluvna toppar. Men jag vill inte vara korthårig :(

18. Är du över 25?
Tack nej

19. Pratar du mycket?
Beror på mitt sällskap

20. Kollar du på O.C? Inte längre. Gav upp när Marissa dog.

21. Har ditt namn ett "x" i det? Är inte det ganska uppenbart?

22. Känner du någon som heter Steve? Tror jag gjorde det en gång i tiden.

23. Hittar du på egna ord?
Nej, men jag använder ofta hittepåord.

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
 Mja, klart jag blir svartis ibland. Men det går aldrig överstyr, oftast håller jag det för mig själv... 

26. Vad har du för mobil? SonyEricsson LaggEdition (truestory, den bara stänger av sig själv och knasar sig, sjukt störande. G502 heter den egentligen)

27. Vem ringde dig sist?
Mamma

28. Biter du på naglarna? Om jag är överdrivet nervös eller ledsen

29. Har du lockigt hår?
 Det brukar vara det, nuförtiden inte lika mycket om jag föntorkar det. Låter jag det självtorka blir det lite smått, mjuka lockar. 

30. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen inplanerad om inte P&L räknas förstås!

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Dåliga personer passar inte in i mitt liv.

32. Hur många gånger har du svurit idag?
Håller aldrig räkningen, men antar att jag svurit en del gånger..

33. Vilket ord säger du ofta?
Failat, sjukt, galet, knasigt, så inåt helvete, ofta, palla

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Var lite olaglig och laddade ner den, men innan jag hann ta mig en titt på den så var jag tvungen att rensa datorn och då rök den.

35. Ska du till skolan/jobbet  imorgon?
Jaa, ett trevligt svenskaprov ligger och väntar på mig!

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Mami

37. Vad borde du göra nu? Är redan klar med läxorna, nice! Mamma kom precis in och påpekade mitt stökiga golv så nu sjönk mitt glada humör och "nu-kan-jag-bara-slappa-och-ta-det-lugnt"-attityd. Suck.

38. Har du något smeknamn? Ela, Mickis och en rad lite gulligare namn från Jonas håll (:

39. Sover du mycket?
Inte tillräckligt och det märks..

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? If Only var riktigt bra, men sorglig..

41. Vad ska du göra på lördag? Min enda riktigt lediga dag! Sköönt. Prov & skola imorgon, rep på torsdag, spelning på fredag och på söndag drar ju vår inspelning igång. Så på lördag ska jag fan inte göra ett skit. Bara ligga i sängen/soffan hela dagen, läsa, kolla på film, dricka för mycket te och ta en långdusch med tjej-pyssel efterråt. I LIKE!

42. När var du ute sist? Ute och ute, baren är jag fortfarande för liten för... Eheh. Utomhus var jag senast när jag gick från bussen och hem, och ute och festade gjorde jag förra fredagen, maskeradfest i Övermo.

43. Har du gråtit idag?
Nope

44. Är du en glad person? En person kan inte vara ett humör konstant. Men jag är ofta hyfsat glad om det var det frågan menade.

45. Har du roligt nu? Ja, jag sitter väl inte och asgarvar kanske. Men jag har det ganska chill, och det gillar jag.

46. Vad äter du helst? Just nu är jag inne i en köttperiod och älskar biffar, stekar, lövbitar och liknande, bara orden får det att vattnas i munnen! Speciellt grillat kött. Annars går ju tacos alltid hem.

47. Vem var du med sist? Förutom mamma så var det min klass.

48. Pratar du i sömnen? Ibland, men jag säger inte direkt vettiga saker.

49. Vem kramade du sist?
Jonas eller mamma. Fast Dominic kramas ju ganska ofta också, så det var nog han vid närmare eftertanke.

50. Nämn den bästa personen? Finns så många bra! Just nu är det mamma och Jonas. Vill inte favorisera någon!

51. Tycker du om någon just nu? Ja-a :)

52. Vill du flytta? Nej, jag trivs här. Men det är klart, jag vill kunna vara lite på egen hand också.

53. Hur ofta borstar du tänderna? Minst 2 ggr per dag.

54. Är du egoist? Beror på vad det gäller, men är oftast motsatsen.

55. Gillar du att bada? Ja, på alla sätt! Ge mig ett badkar :(

56. Skrattar du åt allt? Beror på mitt humör såklart.

57. Vem får dig alltid att skratta? Bandet, Jonas, min morbror när han är på det humöret, min bror när han är omedvetet rolig och knäpp.

58. Gråter du när du tittar på film? Kan lipa som en gris om det är riktigt sorgligt! Fast det är klart, när jag såg I taket lyser stjärnorna på bio var jag helt kall när det var som sorgligast. Kan bero på att jag gråtit de 3 gånger jag läst boken och var färdig med gråtet?

59. Vad gör du nu förutom det här? Lyssnar på nåt random album på Spotify med hardcore/emo/rockband som Panic! at the disco, Funeral for a friend, AFI m.fl. Riktigt bra.

60. Vad ska du göra nu?  Ta en långdusch, dricka en kopp te och sen lägga mig och läsa The Dirt.


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback