Hearing damage.

Känns som att det fortfarande är, typ, tidig morgon. Är sjukt trött, fastän jag la mig tidigt och vaknade sent. Drömde skitdrömmar som jag brukade göra för ett tag sedan, så nu har jag lust att sova lite till så att jag kanske drömmer något trevligare.

Dagen är ett oskrivet blad, vilket jag trivs med. Tänkte ta en kaffe, en långdusch, läsa lite i min nya bok och äta lunch precis som jag vill ha den, alldeles i min egen takt. Sen kanske vi åker till Mora, om allt vill sig väl.

Det regnar ute, kanske även därför jag är lite dyster. Mår fortfarande lika bra som igår och som jag gjort de senaste veckorna, men är bara lite låg just idag. Därför lägger jag upp en låt som matchar mitt humör. Thom Yorke är dagens hjälte.


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback