Stuck between my tounge and my teeth.

Du heter: Micaela
Smeknamn: Ela, fast oftast inget alls

Låt som när du är ledsen sörjer till: Beror på situationen, men oftast något argt faktiskt. From first to last eller Boxcar Racer.

Beroende av: Teveserier...

Vad tror folk om dig? Verkar som att folk tror att jag har världens lättaste liv och inga bekymmer alls och att jag därmed är naiv och blåögd.

Stämmer det? Nej, har någon det så bra? Jag vill bara inte skylta med hur jobbigt allt kan vara ibland.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, och hur jag tänker, att jag är smart typ. Ofta för mitt smink också.
Brukar du skratta för dig själv? Bara om tvn är inblandad

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Nähä xD jamen okej! Haha"

Var bor du? Rättvik

Trivs du där? Hyfsat. På vissa ställen, typ hemma, hemma hos kompisar, i vissa affärer, på Bowlingen. Men inte omringad av raggare på OK-plattan under v.31, det är det värsta stället på jorden!

Hur svarar du i mobilen? Hallå/Jaa/Micaela Bergne

Vem ringde du senast? Anna

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon köpt en ny telefon
Antal timmar sömn inatt: 10 tror jag.

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Njaa.. Beror på hur viktigt det är.
Hur känner du dig nu: Otroligt jävla uttråkad, varför skulle jag annars svara på en massa dumma frågor?

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, grått.

Vad tycker du om fötter: De är inte så användbara när man sover. Annars är jag rätt glad att jag har ett par.

Vad saknar du: Sommarvärmen, en del esteter, pengar...

Hade du en bra kväll igår: Ja!

Favorit dryck på morgonen: Vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: Nuförtiden blir det mellan 0.00-02.00

Är du blyg? Egentligen, men oftast skiter jag i det och är jävligt oblyg istället.
Sysslar du med någon idrott: Jag bloggar...?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det har inte hänt mig, men kanske.

Är du nöjd med ditt liv: Jag hade inte sagt nej till ett trevligt jobb och egen lägenhet.. Annars är jag nog faktiskt det.

Är du bortskämd: Inte speciellt. Jag betalar alla mina saker själv, får endast små bidrag av mamma när det är riktiga nödlägen. Men jag sätter mig alltid vid dukat bord och blir serverad hemlagad mat, så på så sätt är jag väl lite bortskämd
Vad gör du i morgon: Bakar pizza med Ida!

Vad är det värsta du vet? Jag har fiskfobi... Alltså, jag kan äta fisk men inte titta på levande sådana, i alla fall inte om de är fula. Men det absolut värsta jag vet är falska människor, som jag tyvärr råkat stöta på lite för många gånger.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Helt klart ja!

Vad är det finaste du fått? Mina närmsta vänner.
En speciell dag du minns: Studenten <3

Du samlar på: Parfymer, böcker, DVD-filmer.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Erran eller Martina, eller så pratar jag med min mamma.
När grät du senast: För några dagar sen kanske? Minns inte.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skämma bort min mamma och mina vänner. Resa. Och säkert vara nobel och skänka en del till välgörenhet.

Vill du gifta dig: Har inte direkt funderat så mycket på det förut, men börjar väl känna mer och mer att det vore underbart. Med rätt person.
Vill du ha barn: Kanske.

Är du musikalisk? Det vill jag tro att jag är, annars är det synd om resten av Wrong Channel.

Vad dricker du helst när du är törstig: Kolsyrat vatten, eller bara vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, jag bor med min mamma och min pappa bor i himlen.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej, men jag gjorde när jag var liten.

 


Kommentarer
Skrivet av: Anna

Tack så mycket för din kommentar och stöd! Känns bra att någon håller med. Vad kul att du hade en bra gymnasiegång, hoppas även att Eric också får det!=) Jämnfört med min som rent är åt h*lvete haha! Kram

Skrivet av: Sandra

Sv; Taack! :)

2010-08-20 @ 20:57:38
URL: http://seolicious.blogg.se/
Skrivet av: Erika

Hej! Skulle vara jätte snällt om du ville rösta 5 av 5 stjärnor på min skodesign här: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=NFMdkSiYvxfhpdeZK9gQxfpgCLiLniRylbPLtxhfiCAMdelnaF4N#shoeGallery



Om du röstar så kommentera det i det här inlägget: http://lovevampires.blogg.se/2010/july/snalla.html#comment ! Då får du en länk efter tävlingens slut som tack.



Jag är jätte ledsen om du tycker det är spam eller liknande! Ta bara bort kommentaren :)

2010-08-20 @ 21:36:34
Skrivet av: flora

fiin blogg ;)

2010-08-21 @ 10:13:27
URL: http://breakitup.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback