Tillbaka från de döda.

Dåligt samvete säger jag bara.
Jag försökte dock publicera ett inlägg för någon vecka sedan men det kommer inte upp? Skumt.
Mitt internet dog bara någon dag efter mitt senaste synliga inlägg, så jag har använt mammas dator lite sporadiskt sådär ibland.

Igår var jag ute med Anna & Sandra på Bowlingen i Rättvik och vi sjöng karaoke och ägde scenen. Sjukt kul var det! Idag mår jag dock inte så bra, har varit sjuk fram och tillbaka i flera månader men lite extra mycket den här veckan, så att dansa hela natten och sjunga sig hes kanske inte är det bästa man kan göra... Men det var det ändå värt.

Kan inte publicera bilder heller! Kameran funkar bara ibland :/ Men ska försöka göra inläggen lite roliga på andra sätt!


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback