Slapparsöndag.



En sådan har jag haft idag, inte gjort särskilt mycket nytta med andra ord.
Kollat på Vänner, börjat läsa första Twilight-boken (!) och precis sett partiledarduellen på SVT. Bortsett från all politik i det hela så måste jag säga att Mona Sahlin får mig att rysa. Jag vill inte se henne styra Sverige...

Det roliga var, att hon använde ordet "måste" väldigt mycket. Men, det finns inga måsten alls, egentligen. Bara "vill" och "behöver".
Man måste ju egentligen ingenting, inte ens äta eller gå på toaletten. Men man behöver göra det, eftersom att det får sina konsekvenser... Hoppas ni fattar vad jag försöker få fram ;) Att använda ordet måste för mycket tyder på osäkerhet enligt mig. Oftast. Jag sa jämt att "jag måste" förut. Och jag var rätt osäker då.

Har även sovit 2 timmar på dagen, men är underligt nog ändå väldigt trött nu. Kan bero på att jag var snäll och skurade i badrummet? Haha. Vet att jag lovade att blogga mycket idag, men har varit så trött och datorn har varit upptagen. Imorgon däremot har jag datorn för mig själv, och då är jag också mer utvilad ;)

Hörs då!
Puss ♥


Bild:
svt.se


Kommentarer
Skrivet av: Jossan

Fin blogg!



Ha en fortsatt bra dag! :)

Skrivet av: caroline

svar: okej, jag har varit i skolan och ska snart till stallet :)

2010-09-13 @ 15:26:50
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Skrivet av: Jennifer

Är du modell?

Du ser ut som en! :) (Y)

2010-09-13 @ 15:47:44
URL: http://jenniu.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback