Autumn leaves.

Idag skiner solen, äntligen. Om jag orkar tänker jag gå ut och fylla öronen med höstmusik, gjorde det rätt ofta förra hösten och det gör mig gott. Men jag har så djävulskt ont i magen och ryggen, så jag kanske borde stanna inne och hålla mig varm. Dricka te och läsa, som jag alltid vill göra men aldrig kommer mig för att göra. That is just so typical me.

I övrigt hoppas jag verkligen på att få komma till min jobbcoach i veckan, ringde och mailade honom i fredags men har inte fått svar än, tyvärr så får jag inte gå kvar hos honom efter den 7e oktober, så nu vill jag passa på innan det är försent. Mår alltid så bra när jag varit där, det är väldigt stimulerande och utvecklande.

Avslutar med två bilder jag tog i lördags.





Ninni och Klara. It's a fact, rött läppstift är gorgeous!

Kommentarer
Skrivet av: josephin

visst är det härligt att gå på höstpromenader! luften är så frisk! :)


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback