Housenight.

Det händer inget om dagarna, därför har jag liksom inget att blogga om... Men igår blev det otrooligt efterlängtad house night på Bowlingen med Erran & Natali! Jag och Erran var systrarna spets i varsin spetsklänning, sotade ögon och svarta kilklacksplatå - och det var inte ens överenskommet! Det liksom bara blev så, men det var kult.

Själva kvällen blev helt okej lyckad, mycket bra musik och i slutet blev det lite hardstyle, som jag inte riktigt varit så inne på förut men det var väl helt okej att dansa till sådär sista timmen, men kanske inte min musik egentligen. Lite för intensiv. 

Idag är jag helt färdig, inte bakis men väldigt trött, och tänkte tillbringa dagen i sängen med lite OC (hur bra är inte den serien egentligen? Jag hade glömt bort det) och semmelätande. Talk to you later!


Le-så-mycket-så-du-får-ont-i-kinderna! Jag & Erran hemma hos henne innan Bowlingen igår.

Kommentarer
Skrivet av: Sara

sv: nja sådär, det är så tråkigt då inget kul händer på vintern :s ändå du? :) kramisar!

Skrivet av: Viking

inte nog med söt, en liten lärka på det med?. se på fan haha.



Fin sak att vara ens drivmedel.



Ja min är väl hårt jobb lönar sig, musiken är såklart viktigt för mig med. Mesta jag gör kretsar kring det.

2011-01-30 @ 10:55:57
URL: http://abottlejack.blogg.se/
Skrivet av: Erica Hallström

Den bilden var ju bara för skön! Jag hade skit kul i fredags! Hoppas du har piggnat till lite ;) hehe



puss o kram <3

2011-01-30 @ 20:56:05
URL: http://ericahallstrom.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback