Min dag (igår).

Dagen igår börjar med att jag vaknar bredvid Natali, går upp och äter en ordentlig frukost, med Proviva, smoothie och mackor. Sen ringer lillebror och vill att jag ska hänga med till Borlänge, eftersom att det var lite av en födelsedagspresent till mig. Sagt och gjort, en och en halv timme senare sätter jag mig i bilen och pluggar in iPoden. Väl framme i Borlänge springer jag runt i mina favoritaffärer, träffar på massa folk jag känner och fyndar massor med snygga kläder. Jag köper nästan aldrig kläder för pengarna går åt till andra nödvändigheter, så när jag väl unnar mig kläder känns det extra speciellt!

Blir även bjuden på lunch på Max och en milkshake innan vi åker hem igen, och jag slår mig ner framför datorn och får se att Rebecca & Fiona tar med sig Adrian Lux till Falun! Där börjar jag jobba hårt för att komma iväg, raggar skjuts på facebook och ringer 100 ggr till Natali som är på hockey för att lösa allt praktiskt. Tar en snabb dusch, fixar iordning mig men snart inser jag att allting skiter sig. Varken pengar eller tid räcker till, så jag vänjer mig vid tanken att stanna hemma. Ringer till kompisar, pratar av mig, retar upp mig på folk. Sen blir jag helt plötsligt medbjuden på Bowlingen och hugger tag i Natali igen, vi dansar hela natten och går efter stängning hem till henne där hon tillagar en underbar pastarätt innan vi sover.





Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer
Skrivet av: jenny

hahaa jaa! :D



men det låter ju bra (: njaa. i fredags va jag m,ed massa kompisar, det va riktigt kul. lördags blev inte som planerat, skulle va med en kompis o sova hos henne o sådär, men hennes mamma skulle få gäster och hade glömt bort o sagt det. så åkte hem och åt godis o såg film hela lördagskvällen :p idag har jag tränat :D ganska lugn (kanske lite för lugn) helg :) själv då ? :D

Skrivet av: E l i n [E.S.S.]

Svar; Ja det är nog bäst om man tar det någorlunda lugnt om man ska orka både fredag och lördag ute :)



I helgen har jag bara legat hemma - fick en mini-släng utav vinterkräksjukan i fredags, så då och igår låg jag bara hemma och vilade. Idag tog jag mig iväg en sväng till jobbet :)

2011-01-16 @ 21:53:15
URL: http://es.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

åh tack sötis:D!



det är super med mig:) hur är läget med dig?:) Kram!

2011-01-17 @ 00:57:00
URL: http://asiwantit.blogg.se/
Skrivet av: Milla

SV: Åh vad jobbigt med magkatarr, det är verkligen inte kul att ha.. :( Brukar också få det (dock så jätte kraftig) Mest när jag har varit stressad och sånt! Har du blivit av med det nu?.



Det är fint här också, funderar på om jag har vitaminbrist eller något då jag helt klart skulle kunna sova 24/7 för tillfället.

Kram!

2011-01-17 @ 14:11:08
URL: http://millaag.blogg.se/
Skrivet av: QN

Sv: Kul ju :D Nä, bara plugg.. Haha hur ser din vecka ut då?

2011-01-17 @ 18:58:10
URL: http://payback.webblogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback