Vårvädret.

Behöver jag egentligen säga mer då ALLA andra bloggar handlar om det för tillfället? Nä.
Det är också delvis därför jag inte skrivit - jag har varit upptagen med att leva, och njuta av solvädret.
Dessutom har jag varit i Stockholm och haft en ovanligt snabb släng av influensan nyligen, men nu så!

Idag ska vi kolla på vår nya lägenhet - jepp, det är det som är den stora förändringen. Vi ska flytta.
Jag har enormt blandade känslor inför det. Jag ÄLSKAR vår nuvarande lägenhet/del i hus, men det är många faktorer som spelar in vilket gör att vi inte längre kan bo kvar. Otroligt tråkigt. Men det nya stället är inget att skämmas för direkt - ett av Rättviks finaste områden, nära centrum men ändå avsides och dessutom med utsikt/nära till ån och Siljan! Kunde inte fått ett bättre alternativ :)

Nej, nu ska jag ut och springa i solen! Kan verkligen inte sitta still numera så jag tränar varje dag, haha. Men inte på gym dock, ser ingen poäng i att betala massa pengar för att få maskinhjälp till att göra saker jag lika gärna kan göra hemma, och dessutom bland en massa svettiga människor. Nej tack.. Jag ju redan väldigt smal, så jag tränar inte för att gå ner i vikt utan för att bli liite mer vältränad och tonad, och då behöver jag inget gym ;)

Puss på er!

(Gammal bild)

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback