Bilder från idag

Tjoho, passar på att lägga upp lite bilder från dagen som gått...




Fick jätteont i magen där på tåget så jag la mig ner och vilade, men självklart var Anna Banana framme med kameran ;P


Sandra tyckte inte om sin smoothie.. vi kallade den för Bloody Mary ;D

<33

Haha vi skulle skoja lite med Carro, jag gick och "hade ont i magen" (jo för by then hade mitt magont försvunnit -.-) och orkade bara bära min kamera, Anna bar alla väskor och helt plötsligt säger Sandra: "Ta min jacka, jag måste knyta skorna" (som hon knutit upp på tåget).
Så Anna tar Sandras jacka och ber Carro att ta väskan med dubbeltramp-pedalen.
Sen ber hon henne att öppna den...

...och var får Carro se? :D
Hennes egna dubbeltramp :D
Haha Carros min <3

Naaaw Carro <3

Det var nog alla bilder iaf.. Sen gick vi och åt glass, efter det stack Anna & Sandra hem till sig och Carro hängde med mig hem.. Ja end of story helt enkelt ^^

Nu ska jag snabba mig in i duschen och sen lägga mig, har ett viktigt möte till imorgon ;)
See ya later ! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

jaa, visst ere så. Man blir så illa berörd. Ussch

Skrivet av: Jessica

Svar; Tack detsamma ! :)

Kram

2008-08-07 @ 01:25:34
URL: http://jessen.blogg.se/
Skrivet av: Dumaffan

Verkar vara mycket ös som förekommer :p

2008-10-14 @ 14:32:33

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback