Fredag !

Håhå, godmorgon bloggen !
Jag har en mysig känsla i kroppen.
Skolan börjar på måndag och det känns bara bra faktiskt ^^
Speciellt med tanke på hur bortskämd man är med ca 1 veckas längre sommarlov än alla andra, haha ;)

Jag & Nadja skulle egentligen på fest i Insjön (av alla ställen) ikväll men ingen av oss var speciellt peppade på det, så hon kommer hit och vi hittar på nåt kul i Rättvik istället :)

Repet igår blev jättebra, vi kom på nya finesser i "Everything he did", jag får sjunga litegrann ^_^
Jag & Anna sjunger lite stämmor i sticket nämligen, det låter jättebra in my opinion :)
Sen fick jag jätteont i skallen (vilket jag haft hela dagen men det tilltog just då) och Anna fick lov att åka hem så Carro & Sandra började med Sandras nya låt som ännu inte har något namn och Carro kom på ett jättesnyggt trumkomp (heter det så? Skärpning nu lilla esteten, haha!) till den.
Åhh, det känns verkligen som att vi kommer igång nu, nytt material, alla kan med sina instrument bättre och bättre för varje gång och vi finslipar låtarna hela tiden. Fortsätter vi såhär så spelar vi skiten ur alla andra stora tjejband inom något år ;)

Tror faktiskt att en del av det beror på att vi inte spelat så mycket nu i sommar. Visst, vi hade typ 4 spelningar mellan 10 juni - 5 augusti men vi repade inte särskilt mycket alls, kanske bara 3 gånger på 4 spelningar, plus att jag missade en för jag var i skärgården.

Men men, nu känner jag att jag skrivit väldigt mycket här, måste vara kaffet jag drack imorse, jag ser riktigt hur fingrarna går i turbo över tangenterna, hahaha xD

Ska fixa iordning mig & sånt nu, hörs sen!

Wrong Channel - probably the best girl band in the world?
eller ännu bättre...
Carlsberg don't do girl bands, but if we did, we'd be Wrong Channel ;)

xoxo

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback