Torsdag!

Hej hej !
Nu har jag inte skrivit på typ två dagar, men jag har en anledning:
Igår var jag i skolan väldigt länge p.g.a att vi nollade ettorna ! :D
Hahahaha, det var verkligen grymt kul !
(Och kameran var urladdad ._.)

Allt började med att de fick köra klädstrecket - strippa och lägga kläderna som ett streck, längst streck vann.
Men den här gången skulle de klä av varandra ;D
Sen fick de köra "Norsk fylla", vilket i vanliga fall innebär att man har en pinne som man tittar ner i samtidigt som man springer runt den, sen springer man och byter av någon i laget. Fast i det här fallet fick de springa runt de längsta i varje lag.
Medan ettorna höll på med det, så samlade alla vi tvåor ihop deras kläder i en enda hög, sen skulle de nämligen klä på sig tröja, byxor & strumpor som INTE var deras egna, hahaha!
Allt slutade med att 2 ettor fick bada och köra Ryska posten med valfri estet.

Sen blev det efterfest i Zinderska, jag & Erran stannade till ca 23.00, då vi gick till tåget och åkte hem.
Typ, end of story ;)

Btw, Erran kom lite sent så hon fick en hel öl över sig... Kan ju säga att den rann rakt igenom henne, bokstavligt talat ;)
En etta kom inte till nollningen så numera heter han "Nummer 10".

Idag fick vi sluta tidigt så jag & Erran bestämde oss för att gå till Fricks och ta en fika, men vi blev båda så illamående av bussfärden så vi gick hem hit istället, haha !

Nej, nu ska jag vara social, skriver mer sen !



Norsk fylla ^ (bild från Google)
Trackback