Fredag - Paris imorgon ! :D

image113

Bara ett kort inlägg innan jag åker.
Om ca en halvtimme drar jag till Amanda, ska sova där inatt så åker vi båda två från Leksand imorgon bitti.
Åhhh, jag är sååå lycklig ! :D
Skolan var kul, efter skolan ännu roligare, sen stack jag hem och började packa, tog ett långt bad och gjorde iordning mig från topp till tå.
Nu är jag i princip färdig med allt, mamma snackar med min franskalärare i telefon (Orolig Mamma AB) och jag känner mig lugn, äntligen klar och äääntligen Paris ! :D
Tåget går 09.12 från stationen i Leksand imorgon, planet går vid 15.30 från Arlanda och vi är framme i Paris ca 19.00.
Då hoppas jag att det blir enmassa Eurovision Song Contest, hoppas vi hinner se ! :D
Nej, nu måste jag dubbelkolla det sista.
Vi hörs när jag kommit hem ! Ååååh, jag kan knappt vänta tills imorn !
Sleep tight ♥
Trackback