En fredagsförmiddag.

Jag har inte åkt till skolan ännu.
För psykologin är inställd i fem veckor fr.o.m förra veckan, ljudtekniken as well för att vi har det i helklass på tisdagar numera.
Så jag börjar 12.20 :)

Sååå skönt med en ordentlig sovmorgon, gick upp 9 och har hunnit med så mycket, plus fått tid över till datorn. Najs.

Idag har jag bara gehörs&musiklära + engelska, sedan rep i 5 timmar som sagt...
Och just precis nu kom jag på att jag inte kommer hinna äta lunch i skolan. Lunchen är typ nu.
Tur att jag åt en stadig frukost ;)


LIVEPIC ! Hihi ;)

Nä, nu äre dags att göra iordning det sista, bussen går om 20 minuter ^^
xoxo

Kommentarer
Skrivet av: Karrow

Svar: Är min blogg en av dina favoriter? :D Aww! Tack! ♥



Wiie, vad skojsigt att du antog min utmaning! :D



Hur är det med dig? Long time, no talk. :(



Kram!

Skrivet av: Magda

jaha okeey :D nee känner bara igen leksand efter hockeylaget :D

2008-11-14 @ 15:47:07
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Skrivet av: Karrow

Ljudteknik? :D Åh, det läste jag med! Så skojsigt ämne och att få sitta och mixa vid mixerbord och aux och input och alla de där sakerna... :D

2008-11-15 @ 13:52:31
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback