On a sunday..

God eftermiddag, hehe.
Idag sov jag riiiktigt länge, skönt var det :D
Sen kollade jag lite på reprisen av Idol, och min spontana reaktion efter att ha kommit in lite sent i programmet och bara hunnit se Yasmina & Lars, var i ärlighetens namn "Vad f*n är det här för något?!". Jaa, jag gillade dem inte alls, och blev vääldigt förvånad när juryn gjorde det (!?). Men sen kom Alice m.fl. och då kändes det som att det fanns några stjärnor där i alla fall ;)
Har verkligen inte följt Idol det här året, haha.

Sen bytte jag lakan i sängen & dammsög lite innan jag tog en lååång dusch, nu ska jag fixa lite nudlar och sen kolla på
Hannah med H, nån som vet om den är bra?

Vet ni, en underlig sak hände mig inatt.
Jag låg & läste min engelskabok, The Opposite of Chocolate, som handlar om en tonårstjej som blir gravid, och medan jag läser så märker jag att min sänglampa lyser väldigt starkt. Jag hade märkt lite liknande av datorlampan tidigare under natten så jag tänkte att jag var väl bara väldigt trött, så jag fortsatte läsa. Sen upptäckte jag att ljuset tvärtom hade blivit svagt och gult, så jag låg och tittade lite på lampan när jag märkte hur den hela tiden stegvis ökade i styrka !
Ljuset liksom hoppade till och blev starkare, sen svagare & höll på sådär.
Jag blev nästan lite rädd så jag släckte och sov istället.
Sen när jag pratade med mamma om det så sa hon nåt om att någon däruppe kanske ville säga mig något.
Vet inte om hon skämtade, men jag blev ändå lite fundersam.
Tror ni på spöken?

Nej, nu måste jag äta så jag kan krypa ner i sängen och ta det lugnt sen :)
Hörs !

 

xoxo

Kommentarer
Skrivet av: Sverker

frågar du mig så existerar spöken.. Jag tror stenhårt på dom. Men det låter ju lite läskigt faktiskt höhöhö

2008-10-14 @ 14:28:25
Skrivet av: Martina

Yes me too. Vi har några här hemma som brukar vandra runt i huset. Alltid lika roligt när man är nere (ensam hemma) och hör någon gå runt på övervåningen^^


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback