Torsdaaag

Hej bloggen !

Vad kan man säga om idag? Den har varit lite upp och ner faktiskt.
Lite depp, lite skratt-så-man-tappar-andan, lite ångest, några givande konversationer.
Men det mesta av det roliga skedde på repet i alla fall, vi satt och pratade eftersom att Carro (vår trummis) inte kunde komma. Sen fick vi spela akustiskt för de utvecklingsstörda som var på Ungdomens Hus och åt pizza, det var faktiskt rätt kul och vi fick skriva autografer efterråt, hehe ;)

Sen hade vi ensembleuppspel på storsamlingen i skolan, det gick rätt bra förutom att jag tappade orden och rösten sprack vid ett tillfälle under min solosång men shit happens, resten av låtarna gick ju suveränt :D

När jag kom hem slängde jag i mig en sallad och pratade lite på telefon med Erran, det är ju både ES-fest och gymnasiefest imorgon men jag försöker få med henne på es-festen, de är ju oftast så jävla roliga :D
Jag ska dit i alla fall, jag tror att en fest proppfull med esteter är precis vad jag behöver med mitt sinnestillstånd, snarare än en gymnasiefest full med okänt folk och fjortisar som dessutom kostar pengar, även om de festerna brukar vara riktigt roliga ibland ^^ Maybe next time ;)

Måste bara säga att jag är så glad för att ni fortsätta komma in och läsa i bloggen trots att jag varit lite off, det är sånt som får en att vilja blogga som en tok :)
Kan till och med anordna en riktig tävling här nu när jag kommer igång mer, bara för att jag gillar er så mycket ! :)

Men nu ska jag nog lägga mig, börjar tidigt och har en riktigt jobbig dag framför mig imorgon, men vi hörs !



T-shirt - Köpt i affären Jennyfer i Paris
Ljusblå munkjacka - Fått av en kompis
Jeans - Weekday
Skor - Converse

Hörs imorgon !
xoxo

Kommentarer
Skrivet av: Erica

Hah, vi e nog allt lite lika, de va dom två ja föll för mest oxå :D

Skrivet av: Denise

Tack så mycket :) Hihi man blir så glad när man går in på din blogg när det är så rosa och fint :D

2008-10-24 @ 09:08:04
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Skrivet av: natalie dahlström

<3

jodå min dag igår var bra, din då babe+

2008-10-24 @ 09:13:55
URL: http://liaa.webblogg.se/
Skrivet av: Karrow

Svar: Ahaaa...jo, det är tråkigt, men nu kanske. :D



Weey! Hade varit roligt och höra, ni var ju skêtagrymma ju! :D

Lätt att jag skulle köpa era album om ni fick skivkontrakt (eller det kanske ni redan har? ;))

2008-10-24 @ 10:28:25
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Skrivet av: SARA - MISSCUPCAKE

sv: jaa :D



taack, hämtar ut den idag, hoppas nu att den passar! :D



:*

2008-10-24 @ 12:12:16
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Skrivet av: Pontus

Hej! Jättebra blogg, jag kommer nog följa den i fortsättningen! :)

2008-10-26 @ 19:00:16
URL: http://www.brommapontus.wordpress.com

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback