Bedtime

En sak är klar : Jag måste till skolan imorgon.
Så därför tänker jag skriva ett kort inlägg nu innan jag lägger mig.

Repet gick bra, spelade in typ 3 låtar med Larssans inspelningsmaskin, enda felen var att jag råkade spela fel på fingerplocket och när jag märkte det stampade jag jättemycket i golvet, och när låten var slut så hickade jag i micken, så den inspelningen lär nog hamna på myspace ;) .. NOT.
Men men, vi körde flera gånger så någon version av Everything he did måste ju ha blivit någorlunda bra... Jaja.
Vi har ännu en spelning nästa fredag förresten !
Så nu är det fem stycken ;)

Massor med lektioner imorgon, icke-sovmorgon och parken på kvällen.
Fira Robins 18-årsdag på lördag.
Gee, dags att sova kanske...
Hörs imorgon !


xoxo

Kommentarer
Skrivet av: L

så lite så sweety :D

nu ska jag sova.. godnatt hihi

Skrivet av: steinuzt

tjalalalala för jag ser dig

2008-09-26 @ 15:07:04
URL: http://hemingway.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback