On a sunday, I'll think it through.

Åååh... Jag vaknade av att jag grät imorse.
Drömde världens obehagligaste, hemskaste dröm.
Vill inte gå in på detaljer för den var väldigt personlig, men jag drömde att de 3 personer jag tycker allra mest om fick för sig att ta livet av sig och det fanns ingenting jag kunde göra åt det.
Jag minns hur jag stod i drömmen och skrek och grät och kände mig totalt hjälplös och ingen lyssnade på mig.
Och känslan från den hemska drömmen sitter kvar än, känns som att den kommer vara med mig hela dagen...
Usch...

Nej, nu till lite gladare saker.
Dagen ska ägnas åt mys. Ta en promenad i solen innan stormen, bada, fixa mig i ordning för en ny skolvecka.
Sen måste jag plugga lite också, har nämligen prov imorgon i psykologi och den här gången ska det tamejfan gå bra !
Har väl egentligen många fler läxor än så men jag vet inte riktigt vad jag missat så jag prioriterar provet idag, så kan jag plugga mer imorgon & sånt.

Men nu ska jag göra mig i ordning för en liten promenix, hörs senare !
xoxo

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback