Onsdag!

Hej hej !
Nu sitter jag i skolan, har precis slutat för dagen i och med att vår religion blev inställd, yay !
Idag har vi börjat planera in lunchkonserter, and guess what? Jag ska vara en av ledarna för den första ;D
Har redan börjat sätta upp lappar & sånt, känns som att det kommer bli grymt ;) (eller ja, så länge någon/några duktiga människor skriver upp sig vill säga)

Annars då?
Åker mot Stockholm vid 5. Över 2 timmar dit, jag lär väl stanna i skolan, palla åka hem liksom x)
Jag tror att Erica inte har slutat än, plus att Carro sitter i kafeterian, så nog kan jag umgås med dem alltid ;)
Kommer kanske att ha dator på tåget, så jag kanske bloggar mer då ;)

xoxo ♥

Kommentarer
Skrivet av: Vanessa

ha det så bra då ! <33

vi får träffas någon dag framöver ^_^

2008-09-04 @ 22:34:36

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback