090818

God morgon!
Jag vaknade med tårar i ögonen imorse. Drömde igen. Hatar de där drömmarna. De återkom varje natt hela juni-juli. Riktigt jobbigt. Och jag vill inte riktigt dra upp vad de handlar om här i bloggen, men det är riktigt obehagligt och jag önskar bara att min hjärna kunde släppa vad-det-nu-är som jag fortfarande går och bär på, som orsakar dessa drömmar.

Idag ska jag vara produktiv. Linnea föreslog att jag skulle hänga med på kickboxning, varför inte? Vore väl ändå något att fördriva tiden med. Har dock inte frågat mamma än så det vore väl på tiden att göra det...?
Sen kommer i alla fall Anna hit och slaggar, imorgon bär det av mot Stockholm!
Min morbror har varit snäll och fixat cykelkort så istället för att ta en tråkig och stressig tunnelbana kan vi upptäcka Stockholm på cykel! Ska bli hur kul som helst.

Nu ska jag dock göra mig iordning och tvätta lite kläder. Hörs sen!
Puss.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Fråga mamma om du får gå på kickboxning???

2009-08-18 @ 17:35:59
Skrivet av: Karrow

Du behöver absolut INTE dra upp vad de handlar om här, men jag tycker att du ska prata med någon om dom. Jag har mått så dåligt pga vissa saker jag också och drömt mardrömmar, haft panikattacker och nästan önskat mig bort någon annanstans men jag fick prata om det. Både med nära och kära samt hos en terapeut.

Det hjälper, bara man har någon som kan lyssna. Jag vet ju dock inte vad det handlar om, men jag vet att principen är densamma oavsett problem.

Tröstkramar! Må bättre snart!



Svar: Thaanx :]



Mjo, jobbigt som satan men som sagt, man lär sig leva med det >_<

Utan den hade jag nog inte varit jag heller. :P



Gött! Låter som en härlig liten trip till kungliga hufvudstaden :)

Kock-morbror? :D



Kramsis :)

Skrivet av: Karrow

Svar:

Men så klart att jag bryr mig! :) Dessutom har jag ju mått dåligt själv och vet vad det vill säga och vill hjälpa till...

Nu tar du och försöker få det problemet ur världen, så fort som möjligt, och koncentrerar dig på att må bättre snart!



Hehe, det förstår jag att ni är! :) Ha det så skoj i Stockholm! ^^



Kram!

2009-08-19 @ 20:09:37
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Skrivet av: mamma

Önskar att jag visste vad som plågar dig, gumman...:/

2009-08-20 @ 13:59:05
Skrivet av: Anna

ja självklart ska du få bilderna!! =)

2009-08-23 @ 22:32:35
URL: http://flowwan.blogg.se/
Skrivet av: Karrow

Svar:

Var bra det! :)



Ja, det förstår jag, inte kul när sommarlovet är slut och man måste tillbaks till skolan, men nu är det väl sista året för er? ;)

Och kul att ni hade kul i Stockholm! :)



I veckan händer inte mycket frånsett skolan, får se om jag hittar på något annat men just nu är det det som är inplanerat :P

Själv?



Kram!

2009-08-24 @ 10:19:42
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback