Nollning igår, trött idag, ledig imorgon!

Hallå!
Nu har jag varit hemma i ett par timmar, sov i Leksand inatt.
Var nollning för ettorna igår, vilket som vanligt blev helt galet med tillhörande fest efterråt. Mysigt!
Hände massa grejer hela tiden och det snurrade i min skalle.

Idag var en produktiv dag i skolan, känner att jag är mer studiemotiverad än någonsin, skriver upp vartenda litet användbart ord från mina lärare och pluggade till och med hemma hos Carro efter skolan igår fastän jag inte har några läxor än! Så jag är väl på rätt väg hoppas jag?

Ikväll blir det bara mys med Håkan Hellström i stereon, några koppar te och kräftor till middag.
Imorgon är jag ledig, så min helg har redan börjat!
ES-fest imorgon, får se om jag orkar ta mig dit.
Puss!


Kommentarer
Skrivet av: Stina

No fest

2009-08-27 @ 22:05:23
Skrivet av: Karrow

Låter som om du (och ettorna också?) hade trevligt :)

Och bra att du är så motiverad, men jag måste fråga - hur pluggar man utan att ha läxor? ;)

Du är absolut på rätt väg! ^^



Svar:

Tack, det hoppas jag med!



Men gud, du är duktig du! :) Smitta av dig lite på mig, vettja! ;)



Kram!


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback