28:e december.

Schön dag. Har umgåtts med Richard innan han åkte hem vid 3-tiden, vi åt stenugnsbakad lyxpizza med lillebror och hämtade ut mitt id-kort på banken. Jag ser arg ut på bilden, annars rätt nöjd, namnteckningen är snyggast, brukar alltid misslyckas när pressen ligger på men den här gången blev det riktigt snyggt ;)

Och nu stör jag mig mest på mig tangentbord. Ibland dyker vissa bokstäver inte upp när jag skriver, så man får trycka 2 gånger. Varför? Kan visa ungefär hur det ser ut...

"just nu lser jag mötly crües "the dirt", och den är riktigt intressant ochhäpnadsväckande på många sätt. så många tragisa öden, saker mn inte hade en aningom, och helt plötsligt ä jag riktigt intressrad av detta fenomen, som kllas ötly crüe, även om jagfaktiskt dissade eras spelning på peace ad love till fömån för Keane, som pelade samtidigt. nu ngrar jag nästan det"

WHYYYY?! Måttligt irriterande.....


Kommentarer
Skrivet av: n e l l y ♥

sv; jao, men vi har fortfarande massa kvar att ordna upp :/


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback