Dagen idag.

Jag har haft en helt okej dag, dagens highlight var när jag & Erran fikade på Södergårdens café, Rättviks absolut bästa fik!
Vi pratade om precis allt mellan himmel och jord, och det kändes skönt att få ur sig lite. Sådana stunder är bra stunder.

Ikväll ska jag begrava mig i sängen & läsa Catcher in the Rye. 
Det är nog en av världens bästa böcker. I alla fall en personlig favorit.
Håller på med ett forskningsarbete om författaren, J.D Salinger, på engelskan just nu och kände för att läsa om den på engelska, läste den svenska översättningen (Räddaren i nöden) i 8an/9an.

Men först tänkte jag författa ett tänkvärt inlägg. Håll utkik.


Ibland provar man på att ha hel-lugg. Bild från november 2007.

Kommentarer
Skrivet av: Erica

En riktigt trevlig fika, vi får spinna vidare på vårea blogg planer sen! :)


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback