Scary !

Hallå bloggen !
Idag har varit en väldigt konstig och uppochnervänd dag.
Har varit allmänt jättetrött & hungrig hela dagen, och när jag kom hem kände jag att jag mådde väldigt dåligt.
Så efter många om & men så åkte jag och mamma till Mora Lasarett på undersökning, men inget fel hittade de... Nähä.
Tur det då, men man vill ju gärna få svar på varför man mår som man gör.

Gårdagen var jättekul, Carro följde med hem & vi pluggade, åt grapefrukt, tittade på en otroligt bra film (skriver recension i nästa inlägg), fixade grejer på myspace/facebook och åt tillsammans upp ca 2 påsar Ahlgrens bilar.
Trevligt trevligt, men det blev sen kväll & tidig morgon, och det är nog anledningen till att jag varit så trött idag.
Därför ska jag försöka sova snart, kommer bli nemas problemas en dag som denna.

Nu ska jag skriva recension, den publiceras ikväll.


Jag hade otroligt tråkigt för någon vecka sen, och det resulterade i denna bild...

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback