When goodnight means goodbye.

Oh, jag känner mig så patetisk ibland.
Som igår, när Jimmy höll Naley & co om gisslan i Tree Hill High (kom ihåg hur efter jag är!) och Keith blev ihjälskjuten.
Eller som idag, när jag blev så rörd att jag satt i halsen och fick en hostattack när Peyton äntligen fick höra "It's you" från Lucas.

Det är det jag ägnat mina senaste dagar åt. Lipa och skratta ikapp med teven.
Fick låna 3 dvd-boxar av Anna så jag har pretty much varit fastklistrad i soffan.
Förutom idag & i tisdags, då det har varit rep.
Men majoriteten av mitt lov har ägnats åt en teveserie.
Go on, call me pathetic ;)

Imorgon måste jag dock ta tag i alla läxor som ligger och jäser i väntan på att jag ska visa dem lite uppmärksamhet.
Eller dammsuga upp alla dammråttor som långsamt förökar sig och förbereder party party på Micaelas golv. Gnh.

När det är dags för såna tråkigheter är det tur att man har bra musik att lyssna på åtminstone.
Jag upptäcker nytt hela tiden som intresserar mig, även om själva banden knappast är nya.
Men jag är ju lite old school av mig ;)

Kvällens låt får därmed bli Babe I'm Gonna Leave You - Led Zeppelin


Kommentarer
Skrivet av: linnea

vilken bra blogg du har :)


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback