Studioinspelning på G!

Idag har jag, Carro, Sandra & Anna varit instängda i Rättviks inspelningsstudio och börjat spela in 2 låtar, "Everything he did" och "You Betrayed Me". Alla instrument är klara och vi har bara sången kvar, vilket vi ska ta itu med imorgon.
Känns bra, det låter jättebra nu när man äntligen har inspelningar på låtarna ! :)

Var tänkt att ha en singstar-kväll också, men ingen av oss orkade så vi sket i det.
I kväll ska jag bara umgås med min kära dator, kanske lite tv och sånt, mamma är bjuden på Larz-Kristerz på Rättviks Bowling & Krog i 40-årspresent (fast hon är inget fan av dansband alls, som tur är... Haha) så hon kommer vara borta typ hela natten.
Har nyss satt i mig alldeles för mycket spagetti & köttfärssås, känns lite onödigt med tanke på hur jag mår nu efterråt.
Haha, lära sig av misstagen var det ja ;)

Har fotograferat som en galning både igår och idag så bilderna dyker väl antagligen upp på bloggen nu under kvällen ;)

Förresten, rösta på mig i
modelljakten !
Jag skulle bli så otroligt glad då en av mina drömmar är att få vara modell, om så bara för en dag... :)

Har laddat upp dessa bilder:





Så, gör mig lite gladare, rösta på mig ! :)

Kommentarer
Skrivet av: anki

gud vad kul med låt-inspelning :D:D

Skrivet av: MISS BUMBLEBEE

Hejsan på dig!

Har du lust att hjälpa mig med ett onlineköp?

Kika gärna in och rösta på den finaste...

Ha det underbart

//Missbumblebee



Ps. Ska ni lansera en singel eller spelar ni bara in för nöjes skull:)

2009-01-03 @ 21:08:02
URL: http://missbumblebee.blogg.se/
Skrivet av: anki

verkligen =) har pogs kvar :O :) ja men de e kul =)=)

2009-01-03 @ 21:12:59
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Skrivet av: Denise

Vad kul, jag röstade på dig också :) Men jag har inte hittat än var man ser hur mycket röster man har, hittardu nåt sånt på den sidan? Om du kommer på det så får du berätta det för mig :)

2009-01-03 @ 21:26:02
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Skrivet av: emma

sv: tack så mkt! :D

2009-01-03 @ 22:03:40
URL: http://johanssoon.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback