When brave songs disappear.

Några har frågat mig om jag slutat blogga.
Svaret är ett bestämt nej.
Jag har bara varit så otroligt upptagen, och nej, nu säger jag inte så för att verka märkvärdig utan för att det är så det är.
I måndags var jag bara allmänt trött, i tisdags rep hela kvällen, igår hade vi spelning i tävlingen Rockkarusellen och nu idag är första slöa dagen på länge !
Verkligen otroligt skönt !

Imorgon åker mamma bort, då kanske Martina kommer hit en sväng, eftersom att jag har lite svårt för att vara helt ensam hemma längre stunder. Jag tycker bara att det är så jävla tråkigt, det är väl det...
Sen på lördag åker jag iväg till Gävle, något jag sett fram emot ganska länge nu... :)
Åker hem igen på söndag, då ska jag se till att tanka energi för ännu en låång skolvecka !

Dagen idag har varit otroligt kall ! Usch, har frusit var jag än varit; på bussen, i es-källaren, i biblioteket, hemma, i alla klassrum, i kafeterian, jag tror fanimej att jag frös i duschen också. Om jag håller på att bli sjuk nu så smäller jag av.
Det är det sista jag behöver just nu, haha !

Gårdagen var hursomhelst kul, vi spelar med 4 andra band i 3 deltävlingar innan vi får reda på om vi gått vidare. Alla de andra 4 var riktigt duktiga, och spelningen gick väl bra bortsett från att jag inte hörde ett skit av min gitarr i medhörningen och att Annas mikrofon gav ifrån sig en dånande rundgång i hela lokalen, som förövrigt var pytteliten.
Annars gick det bra, som sagt !

Laddar upp lite bilder i nästa inlägg från gårdagen, togs inte alls många men ett par i alla fall.

Kommentarer
Skrivet av: Carro

Heej, skitfin blogg. :) Undrar om du lust att göra en design till min blogg med? Såg då lldeluxe design och tyckte den var jättefin. Ha det bra!


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback