E'klart!


Detta ägnade jag mig åt igår! Mumma (;

Idag har jag setat i solen, ätit vattenmelon och cyklat ner på Rättvik för att repa.
Pretty much it.
Imorgon åker mamma till Stockholm, jag och brorsan tar tåget dit på söndag, ska bli sååå gaaalet skööönt att komma från Dalarna! Ni anar inte.

Just nu sitter jag och försöker att inte klia mig själv i ögonen, vilket känns som en omöjlighet. Gah, jag står inte ut med all pollen längre! Värst är nyklippt gräs... Så imorgon får jag se fram emot ännu en morgon med uppsvullna, röda ögon.
Can barely wait!

Fick hem betygen idag också... Och jag är totalt missnöjd, utan att säga mer än så så har jag i alla fall lovat mig själv att plugga som besatt hela 3an. Jag ska banne mig stå i kyrkan på studenten nästa år, och känna glädjetårar blandas med känslan av att ha lyckats och vara nöjd. Gudja, jag ska definitivt ha bra betyg innan studenten!

Men pluggandet får vänta lite. Åtminstone tills jag kommit hem från Stockholm, klarat av att vara förband till Johan Palm och fått undan alla kartonger i mitt rum. Först och främst ska jag dock sova.
Godnatt!

Kommentarer
Skrivet av: J U L I A

åååh cookie dough är världens godaste glass!:D

Skrivet av: Leia

Önskar dig en fin fredag!

2009-07-03 @ 13:19:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback