Fuck forever.

Godmorgon!
Var ett tag sen jag skrev nu, har blivit MYCKET fest, ute varje kväll sen i lördags.
Nu sitter jag i alla fall och väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan grädda bröd och äta frukost.

Och, jag måste bara säga att jag ÄLSKAR Spotify! Nu har ju jag bara gratisversionen, så det kommer ju X antal störande reklamavbrott titt som tätt, men ouch vilken massa bra musik det finns! Tyvärr inte all musik jag vill lyssna på, men mycket annat.

I mitt fall är det mycket Babyshambles just nu, utöver alla andra grymma band som jag lyssnar på hela tiden.
Babyshambles har jag ju till och med sett live, och det var inte helt fel!


Grymt dålig mobilbild, men ändå bildbevis! Man ser trots allt Pete på storskärmarna ;)

Nu är mitt bröd snart klart, så vi hörs senare!
Puss

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

SNYGG blogg! Tummenupp^^,


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback