Paris in flames.

Thursday & Joy Division strömmar ur högtalarna och jag försöker desperat få tag i In Flames låt Alias, framförd tillsammans med Timo Räisänen på Grammisgalan (eller var det P3 Guld?).

Cyklade hem från repet i ösregn, det sög inte så hårt som det låter. Var ganska mysigt, förutom att synen blev ganska suddig och jeansen klistrade fast sig mot benen.
Nu sitter jag och har precis ätit några sourcream-riskakor med brieost, ramlösa till det. Förbjudet gott. Mmmmm...

Repet idag gick bra, förövrigt. Vi spelade min låt majoriteten av tiden och nu blev den snabbare, fick mysiga trummor och en bättre refräng. Det tar sig.

Sen bytte vi instrument med varandra. Jag sjöng & spelade bas, gick ju inte helt bra kan jag säga. Sandra tog min gitarr, Carro tog Annas och Anna själv satte sig bakom trummorna. 2 låtar tog vi oss igenom i alla fall, även om min sång på Why Do I? blev ganska hummande. Kul var det i alla fall!

Nu ska jag skriva en ny refrängdel till min låt och fortsätta vara social med Anna på msn.
Puss!


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback