Kill some time.

Det här är bara totalt orimligt.
Jag gick upp kl 5.00, åkte hemifrån 6.50.
Kommer till skolan 7.20, börjar 8.00.
Slutar lektionen 8.40, och svenskan är inställd. Vilket betyder att jag bara har kultur-och idéhistoria kvar idag.
Vilket innebär att jag inte börjar förrän 12.30!
Sjukt stört, nog är jag van vid många håltimmar men det har tar priset.
Usch.

Jag är ändå lite nöjd. Gårdagen var full av beslutsångest, irritation, sömnighet och frustration.
Men jag lyckades (förhoppningsvis) fastna på bild till skolkatalogen, sammankalla dramagruppen till viktigt möte, klara av mitt sista orienteringsuppdrag evah, överleva 4 timmar i replokalen tillsammans med vår nya "hjälp utifrån" och slutligen bestämma mig för 4 låtförslag till projektet!
Det kommer bli grymt, jag looovar.

Men nu verkar det som att min klass springer till matsalen utan mig, borde kanske hänga på.
Hörs sen!
Puss.


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback