Erikshjälpen och chokladmousse. Och Brad Pitt.

Idag gick jag faktiskt upp riktigt tidigt (mamma väckte mig 9.30...), åt nudlar till frukost och åkte sedan ner på Rättvik för att strosa omkring på Erikshjälpen och handla. Sen gick jag vidare till min lillebror och sjöng karaoke. Sen åkte jag hem och kollade på några avsnitt av Vänner. Sen gjorde jag chokladmousse som jag och mamma ska äta till Bröllopsfotografen ikväll. Typ så, har min dag sett ut. Inget särskilt intressant, med andra ord.

Hursomhelst, kollade som sagt på Vänner, bland annat avsnittet där Brad Pitt gästspelar. Och O-M-G, har jag verkligen missat hur otroligt snygg Brad Pitt egentligen var för ett par år sedan? Daaamn! Måste bero på att han inte alls är lika het längre...





Bara jag som ser den enorma skillnaden? Och NEJ, han är INTE snygg i skägg, skägg är aldrig snyggt!

Kommentarer
Skrivet av: Rebecka "Boki" Öhlund

sv: Med mig är det prima! Har shoppat en del idag, vilken tjej mår inte bra då liksom haha ;) Hur är det själv? :)

Kram

Skrivet av: Coolizzz

Sv: Tack, detsamma! =)

2010-08-28 @ 20:22:26
URL: http://coolizzz.blogg.se/
Skrivet av: Tobias Hallberg

Skägg ÄR snyggt på Leland Sklar!! :P (Han är min favoritbasist :P)



http://en.wikipedia.org/wiki/Leland_Sklar

2010-08-29 @ 23:32:32

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback