Goodbye, Rättviks Lucia!

Har inte bott hemma det senaste dygnet, därför har jag heller inte uppdaterat.
Men igår lussade vi för sista gången med Rättviks Lucia, känns en aning vemodigt!
Även om jag inte blev lucia så var det ju en väldigt kul upplevelse, och nu är det tråkigt att inte få göra det nåt mer.
Plus att man fått en massa nya kompisar som man inte har lika mycket anledning att träffa längre. Men vi ska ha första återträffen på fredag i alla fall och det blir nog kul!

Gårdagen gick alltså i lussandets och sovandets tecken (var ledig hela dagen och helt slutkörd efter en veckas lussande med förkylning i kroppen) och idag har jag fått utredning angående min eksem hos en läkare. Tydligen är jag en "allergimänniska" (som om jag inte redan visste det? Tål inga frukter bara för att jag är tokallergisk mot pollen) och har psoriasis i släkten vilket gör att jag lättare får eksem och skit. Inte kul. Men nu vet jag i alla fall vad det är och hur jag kan behandla det.

Sen var det tänkt att jag skulle jobba, men läkaren rådde mig till att gå hem och vila istället, eftersom jag dragit på mig en ordentlig hosta nu också. Kändes som en bra idé då jag börjat få svårt att andas, jag vill ju inte ha lunginflammation. Så jag blir nog hemma imorgon också, och ska lägga mig nu för att tanka tillbaka lite krafter i alla fall.
Hörs imorgon!
Puss
Härlig bild från i söndags! Hela luciatåget + gitarrtomten.

Kommentarer
Skrivet av: Vince

Sv: Men dåså, mycket bättre att inte vinna om du fick behålla ditt fina smycke! ;)



Men nej, lunginflammation låter ju värdelöst :(

I helgen ska jag träffa en gammal klasskompis jag inte sett på länge :) själv då?

Skrivet av: Marcus Å

Vad kul! Hur ser det ut nu inför jul då?

2010-12-15 @ 11:44:55
URL: http://slipsens.se
Skrivet av: Johanna

Hej förlåt för det sena svaret! har haft fulltupp med 2 jobb samtidigt + massa annat:)

är allt bra med dig?

Har snart jobbat där i en månad men har inte ja min helg har varit bra, va på kryssning hela helgen:) hur va din helg vännen? Kram!

2010-12-15 @ 12:56:06
URL: http://asiwantit.blogg.se/
Skrivet av: jenny

haha! fiskar är fan det värsta, det glömde jag! :o jag dör om jag ser en fisk i vattnet. USCH FY FAN! :p åh då är jag inte ensam! :/ hehe ;) vas skönt att kunna se film direkt innan man ska sova, typ komedi då skrattar man ju :D men jag har inte laptop tyvär. men jag brukar gömma mig under täcket! ;) men vad hemskt. så har aldrig jag tänkt, att jag ska bli ond. haha jag är så snäll så :D nae då men jag förstår hur du menar.



men alltså du och jag verkar jätte lika i personlighete! för du hade lagt upp massa "fakta om dig" och då va det jätte många kanske över hälften som stämde precis med mig :o haha! :)



ska färga utväxten blond (:

2010-12-15 @ 14:16:18
URL: http://jennychristiina.blogg.se/
Skrivet av: Karin

Sv: Jadå helgen var riktigt kul!

Hur var din?

2010-12-15 @ 15:10:23
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Skrivet av: Karin

Sv: :D Vad händer nu i helgen då?

2010-12-15 @ 16:23:58
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Skrivet av: JULIA KORECIC

sv. tack :D

oh jag ska nog träffa kompisar, sj ? :)

2010-12-15 @ 16:25:13
URL: http://kooorecic.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback