Tid över.

Hej igen!
De senaste dagarna har varit otrooligt långa och intensiva, men riktigt roliga och jag försöker njuta av varenda minut så gott jag kan. Men det är inte så lätt, för jag har blivit ordentligt sjuk. Igen. Den här gången sitter det i halsen, som vanligt, fast värre och dessutom snorar jag som en tok. Men det går ändå hyfsat bra att sjunga så det är ju ett plus!

Igår var det luciakröning, men jag blev inte Rättviks Lucia. Det var ändå ganska väntat, hälften av min bekantskapskrets bor ju i Leksandstrakterna och man var tvungen att befinna sig i Rättvik för att kunna rösta, SMS-röstningen funkade visst inte. Men men, lika glad för det är jag! Det är ju kul att få lussa, men ganska jobbigt och bökigt med alla små bilresor hit och dit med en massa ömtålig packning i form av stearinljus och riskrans.

Hursomhelst, nu är jag hemma och har massor av tid för avkoppling, inget lussande ikväll. Däremot imorgon bitti, så jag tänker lägga mig riktigt tidigt! Men, nu är i alla fall den lilla filmsnutten jag lovat att visa uppladdad och klar, så den dyker upp ikväll :)
Bild från projektet då min scenskräck fortfarande stoppade upp mig. Men nu känner jag mer och mer att det är på scenen jag hör hemma!

Kommentarer
Skrivet av: Karin

Sv: Usch då krya på dig!

Det är bara bra! :)


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback