Surpriseparty.

Igår åkte jag till Leksand och överraskade Hannes, Errans pojkvän, på hans 18-årsdag tillsammans med ett par esteter genom att samlas i puben på nedervåningen på Bosporen i Leksand, med italiensk fotboll på storbildsskärm. Det var väldigt trevligt och ett kärt återseende med alla esteter, borde göras om i form av fest snarast enligt mig!


Jag & Erran från igår, bild lånad från Klaras facebook.

Idag har jag haft massa annat för mig, därför har jag inte skrivit förrän nu. Har bland annat tagit hand om min lillebror hela dagen, vi spelade Catmario (helt sick dataspel, jag får krupp på det) och kollade på Vänner. Han är fin, min lillebror.

Kommentarer
Skrivet av: Adna

Tack! :D:D

Skrivet av: Marcus Å

Allt bra idag då?

2010-09-27 @ 07:45:05
URL: http://slipsens.se
Skrivet av: Anonym

sv: Skönt att höra att jag inte är den ända :)

2010-09-27 @ 08:17:47
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback